Friday, May 28, 2010

kehidupanku di negeri org...

i'm coming.... ni aku nk sambung cite sepanjang aku kat uitm... banyak jugak yang aku wat... aku pun  xtau nape... aku pnah join debat bm... aku join kik... tp ntah macam x dapat apapun yang aku usaha tu.... tp at least aku wat la dr x wat apa... ha... bru aku teringat masa kki.. kursus kefahaman islam, kami 2 buah bilik selalu escape x g solat kat masjid.. kami solat kat bilik jer... bukan pe, penat... kami pun conquer jugak la kiranya time tu... banya la kenangan kat uitm... x terkata lah.. nk cite pun rasanya x cukup masa yang ada... aku suka jugak time join kik hr2... sbb nk tau x, kami join kik ni first skali sbb nk mkn free.. tp aku nie pelik ckit, bila aku dah join, mmg aku wat btol2... aku frust la sbb keja tu terbengkalai jer,,.. aku dah wat dah.. tp x anta2 g... frust aku..., penat aku n emma kene maki malam tu...



nie l GENG KAMI YG JOIN KIK TU... besa la geng kamceng... bila wat keje menjadi la jugak... sampai kami time tu x tido wat kik... tp aku sdikit terkilan la.. kami penat jugak edit, tp x anta... nk anta sir macam nk x nk.. aku malu plak nk call dia jer tanya... hehehe,,... tp klu masa bleh ulang, mmg aku wat btol2 time kik tu...

No comments:

Post a Comment